De där med Julklappar ... :)

Nu ska jag med ett leende med läpparna redogöra för er om våra julklappar :)
Haha.. Kolla in inlägget jag skrev.. ( Snälla JuTomten..... ) http://grandell.blogg.se/2011/december/snalla-jultomten.html
Där ser ni hur vi brukar göra med julklappar och vad jag önskade mig...
Men att vi inte köper julklappar till varandra.. haha

Så tittar ni på bilderna här nere ;)


Min Julklapp till min älskade Magnus på Julaftonsmorgon <3


Och min älskade karl som absolut INTE skulle köpa något, hade verkligen försökt att få tag på Carolina Gynnings parfym för att övversaka mig.. men den var slut, så jag fick ett presentkort istället... :) BÄST är du Magnus <3


Och det bästa av allt så slog vi till på en ny dator på mellandagsrean..
17,3 tums skärm , som vi är jätte nöjda med.. :)

Så det här med att inte köpa några julklappar slutade ju sisodär.. hehe.. Vi är iaf himla nöjda med alla inköp som gjordes och använder sakerna flitigt.. :) 

Godkväll & Kramar ifrån mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0