Snälla Jultomten....

Min Önskelista i år ....

Nääää jag har egentligen ingen, för vi köper inga klappar till varandra i vår släkt längre.. :)
Vi lägger all fokus på barnen och anser att varje jul är barnens jul.. Jag och Magnus brukar inte köpa något till varandra heller, det blir ju bara att byta pengar, vi brukar varje år köpa en julklapp till oss själva istället..
Förr förra året köpte jag en sån damsugare, Ergorapido ifrån Electrolux som vi knappt andvänt :) haha
Förra året så köpe vi Nintendo Wii.. och i år så vet jag inte än vad vi bestämmer oss för.. Men jag hoppas vi slåt till på en ny dator.. :)

Man kan ju få drömma lite och önska sig saker, även fast man får köpa det själv.. så jag tänkte lista upp lite här vad jag har i tankarna just nu.. och det jag verkligen vill ha... Så kanske det blir nått av det :)

- En ny dator
- En vit kaffemaskin från Dolce Gusto
- En Systemkamera från Nikon


Och som ni vet så är ju jag ett Gynning fan..
så självklart vill jag ha hennes nya doft hon släppt och hennes egen designade halsband :)


Jag ska imorgon köpa en Julklapp till mig själv iaf.. Jag sa hela förra året när jag stog med magen i vädret att jag inte tordes åka ifall att jag skulle ramla på magen.. men i år finns inga ursäkter utan nu ska jag köpa mig ett par nya skridskor :)
Barnen älskar att åka sridskor, så nu jädrar ska vi åka hela familjen :)



Snälla Snälla Tomten... :) haha..
Vad önskar ni er ??

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0