22 November 2012

Hej Hallå Bloggen..
Jag har sånt enormt blogg sug nu så här i Juletid..
Vill skriva av mig, vill visa bilder.. vet inte för vems skull men jag har ju skrivit lite till och från ända sen 2007..
Tror att jag inte tar de där lilla extra klivet för att jag tycker min sida är så FUL.. Vill göra om utseendet så det blir fint men jag orkar inte sätta mig in i det själv.. men vi får se..
 
Dagarna rulla på, tiden går otroligt fort.. Nästa vecka går vi in i December månad och det är första Advent..
Jag fullkomligt älskar julen.. Har hela den här veckan varit runt och inhandlat massa nya fina julsaker som jag gör varje år.. :) Har nån magisk känlsa i hela kroppen om att det måste vara fint och juligt hemma, alltid ska det köpas något nytt! Det jag har shoppat den här veckan är jag såå nöjd med så jag skulle vilja börja pynta redan ikväll ;)
 
Min lilla älskling grabb växer & utvecklas så det knakar.. han är så otroligt GLAD hela tiden och pratar och pratar och pratar :)) Det har hänt så mycket sedan han började på Dagis.. Mest nu är det ju bara ordet NEJ han säger, haha! men det är kul ändå.. Wille ska vi byta om till pyjamas, NEJ.. Men ville du ska ju dricka välling nu, NEJ.. jooo kom nu så byter vi om, NEEJ Mamma!! haha så springer han åt ett annat håll.. Gullunge <3
 
 
En skymt av vad jag inhandlat i veckan :)
Nya julgardiner till Köket och en super fin vimpel till Träväggen i vardagsrummet :)
 
 
En trött kille imorse.. Här ligger sötkorven och sover, en kvart innan han skulle vara på dagis.. :)
 
Ha en bra dag!
KRAMAR / MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0