Tisdag

Hej & Hå mina vänner :)

Idag har jag jobbat.. jobbade fram till lunch för att sen möta upp mamma och luncha :) Det blev Thai mat och det var himla gott.. Efter lunchen så jobbade jag lite till :) Så idag har jag varit duktig..
Nyss har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra igen.. TRÄNAT
Jag har varit på Gymposs för första gången i mitt liv på ett Affro pass.. haha! jag har varit nervös hela dagen men nu när man sitter här nyduschad och nytränad är jag så sjukt glad att jag gjorde det.. de va riktigt kul faktiskt :D Visst att det var första gången och att man inte satte alla steg.. men det var nog inte den sista gången där :)

Imorgon väntas babymeet at my place..
Skriver mer då..

Kramar MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0