Söndagkväll

Hej.. Jag skrev i fredags att det skulle bli mysigt att gå ut och äta.. visst var det mysigt men det stannade ju inte vid en mys middag.. Vi öste och vi hade så otroligt kul.. :) Drinkar högt och lågt och min kväll slutade i taxi hem vid 01.30 taget.. :D Som mamma behöver man ibland bara freaka loss med sina vänner och unna sig en helkväll lite då och då.. :)
I lördags var det segt, men jag var inte så där bakis som jag brukar bli.. skönt de.. :)

I lördagskväll var jag och Anna hemma hos hennes mamma och blev ompysslade.. Blev bjudna på mat och myste en massa.. Wille sov gott ute i lantluften :) Magnus hade grabbkväll här hemma, så jag flydde fältet vid 17 taget :)

Idag har varit en bra dag.. Sov på förmiddagen med min älskade lilla korv i min famn sen åkte vi och tittade på Sebastians handbollsmatch då vi också fick med oss barnen hem.. Söndagarna är antingen super bra för att vi ska få barnen.. eller så är dom ledsamma när man ska lämna dom.. då den där magsika tystnaden lägger sig över hemma.. men idag var det ju en BRA söndag.. :)

Direkt åkte vi ut till näshulta och firade Magnus bror Mikael som fyller år.. :)

Och nu ikväll har jag för andra gången i mitt liv varit på Gympozz och kört ett Affropass.. :D
Det är så skönt.. det är så befriande och jag är så otroligt glad över att jag testade på detta pass förra veckan.. jag känner mig redan fast.. vill bara träna mer och mer och mer.. :) Riktigt härlig känsla..

Denna vecka är det massssor som ska hända, ska försöka att vara en duktig bloggare och delge vad som händer :)
Det var alldeles för länge sen ni fick bilder också.. jaaaag ska FÖRSÖKA :D

Trevlig Kväll
KRAMAR - MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0