Hej 2012

Tillbaka vid datan.. Jag skriver precis som kompisen Madde gjorde... "Har haft fullt upp och jag har prioriterat annat än att sitta vid datorn under julen, det har varit totalt fullspäckat med att träffat släkt och vänner var dag ;)Julen kom och gick, och nu är plötsligt allt över... :)

Dagarna har gått så otroligt fort.. jag har faktiskt aldrig kännt av att Jul & Nyår bara passerat.. men i år så gjorde det de.. Vi har haft en helt fantastiskt jul som vi firade på självaste julafton ute hos mamma&pappa :) vi var totalt 17 stycken, och vi hade det helt underbart.. Först åt vi som hästar, sen öppna vi sjukt många julklappar och efter de så var det bara rena rama mysafton.. :) Ja självklart sov vi som prinsar & prinsessor i vår älskade husvagn på natten :)

Därefter så var de fullt upp i mellandagarna med att träffa övrig släkt och att shoppa typ :)

Sen var det dags för nyår, såå mysigt att få vara med sina älskade vänner då..
Vi hade middag hemma med Wiltons gudföräldrar och så var min bästa vän Madeleine & hennes kille här.. :)
Många goda groggar blandades men vi avrundade i god tid till att man skulle vara människa dagen efter också.. :)

Jag har så otroligt många bilder att bjuda er på , och det är så otroligt mycket som händer framöver..

Och för er som tjatat efter detta inlägg, fööööörlåt mig!!  haha :)

GodJul, God Fortsättning & Gott Nytt År.. Allt på en och samma gång tusen gånger om.. Hoppas att det nya året startat precis lika bra för er som det har gjort för mig <3

Imorgon kommer fler inlägg :) Nu ska jag krypa ner brevid världens finaste karl i en ny bäddad säng..
Aaaaaah, Livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0