Det blev en shopping torsdag :)

Idag har jag och Wille varit nere på stan med min kompis Madde..
Det resulterade i 6 påsar med massa smått och gott..
Det är inte alltid man blir nöjd med allt man köper, men idag kändes det riktigt bra.. Köpte nya träningskläder som ska invigas på Söndagens Affro dans :)
Köpte massa vår kläder till barnen också, vissa saker måste man ju vara ute i god tid till att inhandla.. annars finns det ju inte en storlek kvar när våren knackar på dörren :)

Ikväll var Wille inge rolig och lägga.. han bökade i 45 minuter sen gav jag upp..
då gick Magnus in och han sov på 5.. ibland känns det bra hopplöst.. men det är då jag är extra glad över att ha min älskling vid min sida som styr upp.. :)

Imorgon blir de stan igen för att fika med Madde, Linnea & Malin..
På kvällen väntar födelesedagsmiddag för Anna på PapasTapas, ska blir riktigt mysigt!!

Nu ska jag tvätta vidare här hemma..
Ha en bra kväll
Kramar - Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0