Dagarna går.... :)

Hallå vad fan hände..?? Jag som lovade er massa bilder och att jag skulle skriva en massa så gick det en vecka till bara så där... utan inlägg!! Det finns inte riktigt tiden.. eller de kanske de gör men jag prioriterar vell annat.. :) Det går i ett och händer hur mycket som helst precis hela tiden :)

Den största nyheten i vårt liv och det som alla tankarna går till exakt just nu är det som hände i måndags.... :D
Jag följde med Magnus ner till Lund där han skulle jobba.. Vi myste till det lite extra och firade vår 3 år tillsammans.. Vi var ute och åt och bodde på Hotell i Helsingborg.. Men varför jag följde med egentligen var för att på hemvägen (tisdag) skulle stanna och titta på en Husvagn vi var väldigt intresserade av... Jag var absolut inte beredd på att vi skulle slå till.. Men när vi väl kom in i vagnen var det som en dröm.. det är vad vi drömt om i "husvagnsvärlden" så efter någon timmes tittande, klämmande & kännande i vagnen sa Magnus, vi tar den.. och jag stog brevid med ett brett brett leende... :D
Efter två timmar efteråt i bilen började jag förstå att vi slagit till och KÖPT EN NY HUSVAGN :D haha!!
Eller vi byter in våran mot den här och betalar mellanskillanden..
Vi är så glad över detta och ska om 1½ vecka åka ner och byta vagnarna... :D

Här har ni en bild på hur Husvagnen ser ut, så ska ni få se mer sen när den finns hemma hos oss :)



Häääääärligt det ska bli att inreda och göra detta till VÅRAN vagn :)

Må så gott - Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0