HEj Sommar 2012

Hej hopp..
Varje varje dag är jag inne här sånt sug att ta upp bloggen igen.. jag vill så gärna få ordning på sidan och dela med mig av allt underbart jag får vara med om dagligen.. barnen, hemmets vrår, allt shopping och alla framtidsplaner vi har.. jag vill dela med mig, dom som vill får läsa.. och dom som stör sig på vissa saker jag lägger ut och skriver behöver inte besöka min blogg.. valet är ändå upp till läsaren..

jaaa vi får se, men suget är enormt.. :D

Just nu sitter jag på Campingen på Trosa Havsbad :) Åkte hit igår, jag Magnus & Wille.. supemysigt och komma bort och ägna wilton lite egen tid.. vi har gjort massor den här sommaren men offtast har det känns som att lilleman bara får följa med.. Men denna lilla tripp ska han få ALL uppmärksamhem ifrån sina föräldrar <3

Ikväll ska vi cykla in till Trosa centrum och besöka bodarna där vid hamnen och så blir det ett resturang besök..
MYYYS!!  Ha det så bra - Kramar från mig!


Dagens bild ifrån Lekparken på campingen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0