What a day...

VILKEN DAG..
Sen 7.35 har det gått för runt... då väcktes jag och Wille av att brandlarmet gick och Wilma kom inspringandes helt livrädd stackarn.. haha det hade visst gått lite snett när storebror Sebastian skulle rosta mackor på morgonkvisten :D
Därefter var vi uppe och det var full fart.. Wilton lekte i sin nya lilla hörna som jag fixade med igår.. Jag sorterade bort lite leksaker och gjorde som en leklåda han får sitta och pyssla med :) Jag sj'lv l[g p[ soffan med en kaffe och kollade på Vakna med the voice som imorse  var riktigt kul :)

Därefter hade vi BVC tid.. Då jag var såå nyfiken över hur Willes kurva såg ut då ALLA påpekar hur tjock han är :D , Allting med wilton såg superbra ut.. längd , vikt , utvecklig.. allt enligt tabellen för A barn, hahaha.... :)

Efter Bvc besöket så vankades det 1 års kalas för våran älskade SVEA..
1 år, det e helt otroligt vad fort det har gått.. :) Skruttan var krasslig idag men hon blev himla glad när hon fick massa paket av mig & wille :) Mamma Frida hade bakat alldeles för god tårta :) Tack för idag mina sessor ♥

Och så vidare mot IcaMaxi för att möta upp min mamma som behövde hjälp med lite julklappar till barnen, och jag själv skulle också slutföra årets julklappshandlig där ute på maxi , jag hjälper ju min farmor att hitta saker till barnen, och just Maxi var de perfekta stället för det idag :)

Det jag gjorde resten av dagen förklarar jag ingående i nästa inlägg.... :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0