Klick

Där klickade jag hem den sista julklappen..
den sista julklappen är 6 stycken julklappar och jag håller mina tummar för att det här blir BRA nu..
i 3 timmar har jag hållt på nu.. och några timmar andra dagar.. som sagt, jag håller mina tummar :)

Idag har varit en super bra dag..
Mys med fika hemma hos Madde och höftigt att se killarna leka ihop :)
När jag kom hem så kom Frida & Svea förbi, så härligt..
och kvällen har varit underbar med familjen..
Vi fick både fikabesök och superfina kort är nu tagna :)

Hoppas er Luciadag varit lika bra som min!
KRAM från mig

Kommentarer
Postat av: Mamaizon

Visst är det behändigt skönt att bara kunna klicka hem alla julklappar?? ;)

2011-12-14 @ 10:24:17
URL: http://nattstad.se/mamaizon
Postat av: Malin

Jaa sjukt bra att kunna göra så, man kan ju köpa hur mycket som helst när man sitter där och klickar.. rykterna går om att det är årets grej, att majoriteten "klickar" hem klapparna i år =)

2011-12-15 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0