Ingen JUL utan GRAN....

Igår hade jag och min man världens diskussion om vi skulle ha gran eller inte...
Eller att INTE ha gran fanns inte i min värld, men han trodde tydligen det.. Den får inte plats......
Hallå, vi bor på 126 kvadrat i ett radhus och är en barnfamilj med 3 barn... att INTE ha en gran finns inte i min värld..... :D
SÅ idag släpade jag hem en gran ifrån IcaMaxi , kom hem.. upp på vinden, ner med kartongen (Julkulor)
fäste granen i julgransfoten, placerade granen i det hörn den ska stå, fäste belysningen sen väntade jag på att familjen skulle komma hem så vi kunde klä granen tillsammans....
Vem var det som stog med VÄRLDENS största LEENDE i dörröppningen????
Min kille... tusen miljoner pussar fick jag för att jag var världens bästa som hade fixat sån fin gran!!

Stolt, Jag.. ?? Nääää ..... hahah :D

Så klart som fan vi MÅSTE ha en gran...
Och jag vet att vi är en vecka för tidiga.. men det är den här veckan vi har barnen.. och jag ville verkligen att dom skulle få vara med och klä granen.. nästa vecka är dom hos mamma tills på fredagen, dagen före Julafton då man SKA klä granen.. Men min farmor fyller ju dagen innan julafton så vi klär aldrig granen den dagen.. :)

Jag är nöjd, den här bilden talar inte sitt rätta språk...
den är så mycket finare i verkligheten...
Kom gärna hem till mig och kolla på vår gran :)



Graniga KRAMAR från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0