Idag är det ett späckat schema :)

Får man svära??
Jaaa ibland får man....
FY FAN va mycket jag har på mitt schema idag, hur ska allt gå??

Nu på morgonen ska vi göra en sjukt kul grej.. vi ska köra ut våran husvagn till mina föräldrar.. varför och mer skriver jag om senare.. :)

10.45 har jag tid hos Frisören... ÄNTLIGEN , ska bli otroligt skönt.. det var verkligen jätte länge sen :)

15.09 ska jag vinka av barnen på tåg perrongen då jag lastat in dom på tåget med slutstation FLEN..
Dom har aldrig förut åkt tåg själva.. men vi har ont om tid så tänkte vi att de kan vara kul för dom att göra en sån här grej själva.. Men , Sebbe har varit lite osäker medans Wilma vill det här massor, hon säger "då kan vi ju göra precis vad vi vill" haha.. den lilla donnan kommer man få hålla hårt i sen :)
Dom ska iaf åka till Flen där Magnus syster bor och där ska dom tillbringa natten..

Direkt efter det ska jag köra upp till Södertälje och hämta min syster som ska vara barnvakt åt Wille.. det var inte så här planerat från början.. det blev ändrat igårkväll då hon som skulle vara barnvakt fått förhinder..
Efter alla omgångar hit och dit och alla gårdagens samtal så är jag super tacksam över att syrran ställer upp , så snällt av henne annars hade jag fått vara hemma helt enkelt..  Ja vi alla ska på Julbord.. men det kanske ni redan listat ut så här i juletid :D

Hem med blixten från Södertälje och göra mig fin.. För 18.00 har vi bort på Pilkrog :)
Ska bli himla kul att gå ut med jobbet :)


Fullspäckad dag..
Önska mig lycka till .. :)
Härlig fredan önskar jag ni har..

KRAMAR från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0