Onsdag

Idag har varit en hemsk dag..
Ni vet att man kan ha sina dåliga dagar, men idag har faktiskt varit värre än så..
Igår var allting så bra.. jag träffade en gammal vän och har inte skrattat så mycket på väldigt länge, vi hade så mycket att prata om, timmarna bara gick.. vi ska ses snart igen och det glädjer mig..

Men denna dag vill jag bara glömma. Jag skulle på middag ikväll men orkar nog inte ens det.. Jag åker nog hem och gräver ner mig direkt efter jobbet och hoppas på att morgondagen blir mycket bättre än idag.. det brukar offtast vara så, när man varit låg en dag blir dagen efter superbra.. så imorgon kan vell allt hända!

Mina tankar idag går till Magnus, jag saknar min älskling massor ♥
Så går dom till Wilma som blivit kräksjuk, stackarn..
Men mest av allt till min Farfar som skulle fyllt år idag.. Han lämnade oss 2004.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0