Onsdag Igen..

Hej på er!
En vecka sen nu, detta brukar bara inträffa om jag har semester.. och det har jag inte haft.. Förra veckan skrev jag ett trisst inlägg om att jag inte mådde bra.. Jag mådde ännu sämre torsdag & fredag så jag jag valde att inte skriva någonting alls.. Jag bänkade mig hemma hos mamma och pappa, vi åt Kinamat.. hyrde film.. spelade yatzy.. var ute och gick.. ja iaf jag och mamma, pappa var ju tvungen att jobba när inte jag gjorde det..
Man har sina dagar, det vet alla..
Jag har ju faktiskt en anledning till att må så här, haha :)

Men helgen var bättre.. Min söndag bestog av stoooorstädning! Jag gick loss totalt.. Jag rensade allas garderober, jag spikade tavlor,  skurade alla golv, dammade varenda liten vrå, rensade allt i barnens rum och köpte även lite ny inredning till wilmas rum.. Jag mådde så bra av att städa, allt gick så bra och det bästa av allt var ju hur fint det blev.. :) Så avslutade jag söndagen med att klippa gräset också.. Kan meddela att jag somnade gott den dagen =)

Måndag och Tisdag har varit två fruktansvärt bra dagar jobbmässigt.. Jag har haft sån energi och vilja, har fått så himla mycket gjort.. det finns ju faktiskt en hel del att ta reda på efter fyra veckors semester.. Men nu börjar jag känna att allt är gjort.. Väldigt skönt , jag känner mig lika pigg idag..
Så jag ska ta tillvara på mitt flow.. :)

Min älskade karl har idag varit borta i 10 HELA dagar.. jag saknar ihjäl honom.. han skulle kommit hem igår, men alltid är det ju något som strular, inget jag kan göra något åt.. Men idag kommer han, Äntligen!!
Jag är överlycklig och kommer verkligen agera plåster ikväll.. :) det ska bli så underbart att ha honom hemma..
Barnen och jag har redan förberett kvällens mys.. Det blir Tacos och självklart vårt nya kvällsprogram, Fångarna På Fortet =)

Massa annat kul som händer framöver, men jag ser att inlägget håller på och bli långt.. Ha nu en bra dag, hoppas ni mår lika underbart som jag :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0