Glädjerus

hej på er, gudars nu måste jag skriva av mig.. jag har sånt rus, sånt glädjerus att det är helt sjukt.. egentligen vet jag inte ens varför.. men jag var nyss nere på stan och fixade allt med framkallning av bilder och förstoringar.. så åkte jag hem, höjde musiken i bilen och bara log.. jag ska förklara min kärlek till peter lemarc i ett senare inlägg men iaf var det han jag släpte loss till.. sån glädje över livet, solen skiner.. jag och älskling ska ut och äta ikväll men först på bio.. Jag tänkte på vilken bra semester vi haft och på vilka underbara barn jag fått äran att ha i mitt liv.. Allt vi har framför oss och jaaa men ni vet hur man känner ibland.. :)

Men nu fick jag plötsligt väldigt bråttom och hinner inte skriva mer..
Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0