Food

Mat Mat Mat Mat Mat... jag tycker man ska äta mat hela tiden..
Jag har ingen matlust alls.. kanske för att det e varmt och soligt..
Vi var iaf ute och åt igår, lovley Grappa!! Det var massa folk ute, tror alla ville ner på stan när solen sken.. Vi hoppade helt enkelt bion, kunde inte gå in och sätta oss när det blev sån fin och solig kväll.. Det får bli en regnig dag istället.. Men appropå mat så är vi hembjudna till Svärmor idag på Mat.. I söndags var vi till mina föräldrar och åt Mat.. Jag tycker allt handlar om Mat och jag e inte alls sugen.. hehe.. Men Svärmor lagar alltid massa gott, så hoppas min matlust kommit tillbaka tills ikväll..

Och vet ni, han som hjälpte mig igår med bilderna, framkallningen och förstoringarna gjorde ju SJÄLVKLART fel.. Det blev för stort, och så blev det inte alla bilder jag skulle ha.. ändå kostade det 434 kr!!!
Idag gick jag dit igen och sa att det blev fel helt enket.. en annan tjej hjälpte mig och allt blev rätt.. kostade 198 kr till.. Gaaaad! Så nu får vi verkligen hoppas på att min tavel vägg hemma i hallen blir fin.. Jag vill inte tänka på vad alla ramar har kostat.. Ni ska få en bild sen när det är klart..
hoppas jag hinner pyssla lite ikväll med detta :)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0