Höstigt

Tiden går otroligt fort.. Sommaren är slut och veckorna bara springer på.. Det är första September imorgon och för mig är det Höst.. Träden börjar redan ändra färg och det är mycket kallare på mornarna nu.. Förra veckan när barnen var hos oss gick så otroligt fort, kändes inge kul alls att lämna dom i söndags.. men så är det ju ibland.. Man jobbar i veckorna, efter arbetstid sköter man det vardagliga hemma, man handlar, tvättar, städar och lagar mat.. det går som i ett hjul allting, mig stör det absolut inte.. Just våran familj har ett ganska varierande hjul så det gör absolut ingenting att det är som det är , jag gillar hjulet helt enkelt.. :) Det är mycket mörkare och mysigare på kvällarna nu, vi har haft en massa tända ljus tända flera dagar i rad, jag gillar hösten och mörkret..

Men det är ju bara 1 ½ vecka kvar tills vi åker till värmen igen, det ska bli otroligt skönt.. fram med alla sommarkläder igen och bara njuta av sol och värme.. suga ur det absolut sista ur sommaren :)
gaaaah, jag ska inte lyfta ett finger.. bara ligga på en solstol och läsa en god booook..

Dagens väder ska man dock inte klaga över, det e lite småkyligt i luften men solen lyser starkt.. Blir troligvis en skön promenad till kvällen..
Nu vankas det lunch :) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0