back on work

Hallå Hej!
Nu har våran sista semestervecka passerat och idag har jag installerat mig på jobbet igen.. Skönt att vara tillbaka ändå, men jag har väldigt mycket att göra :) Förmiddagen har gått otroligt fort..
Sommaren har varit jätte bra och vi har haft väldigt fina dagar som vi fortfarande njuter av att tänka tillbaka på-- Det känns inte ens jobbigt att börja jobba med tanke på att vi snart åker på semester igen :) ska bli så härligt..
Men förra veckan hade vi alltså semester, vi åkte med husvagnen till Örebro och bodde där i två nätter.. Barnen var med plus Wilmas kompis Ella med pappa Niklas. Dagarna där var bra, första dagen regnade det massor men vi var ju ändå inne och badade på Gustavsvik då. Andra dagen var det massa sol och vi grillade på kvällen..
I helgen har vi varit på Cup i Västerås där Sebbes lag spelade.. Det var kanonväder och supevarmt ändå orkade dom spela 4 matcher och vara jätte duktiga :)

Vet ni vad det värsta med den här veckan är??
Att min älskade karl är borta och jobbar heeeeeeeela veckan.. det är så sjukt tråkigt och vara ensam på kvällarna, eller att sova ensam rättare sagt.. det tog mig säkert två timmar igår innan jag somnade.. inge roligt alls, men samtidigt vet jag hur skönt det är när han kommer hem och det är super bra att sakna varandra så här mycket :) såå jag ska försöka hålla ut och inte gråta för mycket den här veckan.. Jag har en massa annat inplanerat så tiden bör gå ganska fort..

Nu måste jag arbeta en massa!
Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0