back on track

Och så är vi tillbaka i vardagen igen med massa jobb och härliga rutiner,
SKÖNT om ni frågar mig..
Idag mår jag fantastiskt bra, känner mig frisk och på hugget, vill hem och pyssla med mina projekt så fort som möjligt.. mycket som sker just nu.. Vi ska renovera köket, så vi har börjat mäta luckor och kontaktat lackeringsfirmor.. Jag har också kikat ut Ikeas sortiment och får se vad som blir bäst.. allt är en kostnadsfråga :)

Vi har haft en helt underbar semester som jag senare ska berätta för er om.. Då kommer också massa fina bilder..

Just nu : Är jag hundvakt åt Emil, han ligger här på jobbet på mina 
             fötter under skrivbordet :)
             Senare idag ska jag besöka Fuji fotocenter för att framkalla en massa
             fina kort..
             Det gick att omboka turkietresan så att vi åker tillsammans med Göran &
             Jessica samt deras två barn där ena är Bästa kompis med våran Sebbe :)
             Riktigt kul för killarna.. Oss också självklart =)
             Så kunde jag inte hålla tassarna borta ifrån HMs Hemsida, 
             massa fina nya saker blev beställda idag..
             Får nog leva på vatten och bröd i slutet av denna månad..

Jag kunde inte motstå dessa gobitar till höstens mörker..
OCH Självklart beställde jag likadana till Wilma :)



Nu ska jag och Emil gå hem och pyssla med en massa kul..
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0