Att lita på rosa

juuuuuuust det.. appropå det här med att tvätta och det jag berätta om färgen rosa så finns det ju verkligen ett mirakel medel.. Vanish lär ju vara det bästa dom någonsin uppfunnit.. Till fläckar som vin, Gräs, Olja, Målarfärg, Köttfärsås ja precis allt så är Vanish det bästa, om man förbehandlar en timme innan man tvättar så är det som nytt när det är klart.. Jag tror inte en enda fläck vart kvar om jag använt det.. Jag använder mig av massa Vanish på barnens kläder och är riktgit nöjd faktiskt :)




En sån här fin tvättmedels burk fyndade jag på Ullared i sommras..
Den Vita fick följa med oss hem, Lite roligare att tvätta när det är ordning och reda inne i tvättstugan!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0