den där jävla soffan

Jag fick tag i dom på Tumbo.. han skulle ringa upp mig.... han ringde upp mig och hade goda nyheter.. Soffan skulle bli utbytt innan midsommarafton, alltså imorgon... Dom skulle hinna med det och allting var frid och fröjd.. Jag blev glad och kände mig lättad.. gud så skönt och äntligen få ordning på torpet.... Typ..........
Igår ringde någon ifrån Tumbo igen, inte samma kille som jag pratat med innan. En annan.......
Hej jag heter ***** jag har dåliga nyheter.. Soffan hinner inte komma till oss innan helgen....
Då brast det för mig.. den stackarn som satt i andra sidan luren bad mig lugna ner mig.. men jag blev så jävla arg.. för de första så tycker jag att det är JORDENS miss av ett företag att inte dubbelkolla vad kunden har beställt och att det stämmer med vad dom lämnar ut.. det är där problemet ligger.. Det är TUMBOfuckingMÖBLERS fel.. inte leverantören.. Det är det som gör mig så arg så här i efterhand.. Jag bad han ta en diskussion med sina medarbetare om vad dom skulle ge oss för kompensation.. och jag förklarade att vi inte kunde göra klart ett skit där hemma.. han förstog och självklart skulle han diskutera det, BULLSHIT! Vi kommer inte få ett skit, inte ens en ursäkt tror jag.... Att dom inte har dubbelkollat vad det är för soffa dom lämnar ut till kunden när den stog hos dom i 2 månader och sen ska det ta 1 månad till.. det är för mig ofattbart.. Det är det som gör mig arg...

Fortsättning följer på denna jävla story nästa vecka!! för kommer soffan inte då.. då kan ni läsa om det här i Kuriren och Folket sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0